پيوندها برای نامه های مربوط به هر مقاله تشيع امامی، ظاهری جنگنده و باطنی فرصت طلب
آزادی بيان با هيچ چيز مرز ندارد، حتی با اهانت به مقدسات
آقای دولت آبادی، شما عضو کانون نويسندگانيد يا شورای تشخيص مصلحت؟
|
برخی از اظهار نظرهای خوانندگان نوشته های اسماعيل نوری علا (اين مطالب گزيده شده هائی از ميان نظرات رسيده هستند که فکر کردم توجه به آنها می تواند برای همه مفيد باشد)
نام مقاله: تشيع امامی، ظاهری جنگنده و باطنی فرصت طلب (4 فروردين 1385)
پـيچيدگي مسئله در اين است که در طرف مقابل، يعنی امريکا، هم اين دوگانگي مشاهده مي شود؛ حتي در دولتمردان اسرائيل هم ديده مي شود، در اپوزيسيون حکومت هم اين دوگانگي ديده مي شود. نمونه: کيک و انجيل بوش پدر برای رفسنجاني، ارمغان مرگ را براي اپوزيسيون به همراه داشت. طرفين دعوا بر حسب منافع و برای اينکه باقي بمانند بر سر منافع کنار خواهند آمد. اپوزيسيون نفعي در ماندن جمهوري اسلامي ندارد. اين را بايد باور کند. **************** عالي بود. اما چه خوب بود اگر مراجع تاريخي در مورد تشيع را معرفي مي کرديد. حسين **************** ba drood
modati bood donbal sokhan haghighi boodam va shaki boodam chera az banisadr
ta behnood ham dar lafafeh va sansoor va molahezeh haghighat namigooiand keh
khandan maghalat shoma ****************
Dear Jenabe aghaye Nouriala-ye Aziz,
H.S. ****************
Dear Mr Nooliala, **************** نام مقاله: آزادی بيان با هيچ چيز مرز ندارد، حتی با اهانت به مقدسات
Mr. Noorialaa, نام مقاله: آقای دولت آبادی، شما عضو کانون نويسندگانيد يا شورای تشخيص مصلحت؟
جناب آقای نوری علا، سلام، دوران اين مملکت پر از آدم هائی مثل شماست که به خيال خود روشنفکران اين مملکت بودند و به اين خاک و مردم چه خيانت ها که نکردمد وقتی اشخاصی مثل «گونتر گراس» و «ساراماگو» اين اعمال را نادرست نوشتند شما که در اين نسل کشور خودتان جائی نداريد بهتر است چيزی ننويسيد و خود را جزو 9 نفر تشکيل دهنده کانون نويسندگان ايران نياوريد. لازم است چند چيز را برای شما بنويسم به عنوان يک نفر تحصيل کرده که در محيط دانشگاه هم کار ميکنم نوشته شما را پرينت گرفته و در دانشگاه به تعدادی از دانشجويان دادم هيچ کدام نوشته های شما را قبول ندارند و همگی به اتفاق از شما مرز بين آزادی بيان و توهين را خواستند. شاطد شما واقعاً کارتون ها و کايکاتورها را ندطده اطد و فقط به واسطه ادعای نوطسنده بودنتان خواسته اطد اظهار وجودی کنيد چرا که دوستان من که از دوران دبيرستان تا الان با هم ادبيات امروز ايران را مرور می کرديم از هئايت، چوبک، بزرگ علوی و... هيچ کدام شما را نمی شناختند. راستی شما تا الان کجا بوديد؟ راستی واقعاً برای ما بنويسيد مرز بين آزادی بيان و توهين کجاست؟ راستی بگويم که عضو هيچ گروه، دسته و يا حتی کانونی نيستم و فقط يک ايرانی مسلمان هستم. محمدعلی زرين **************** Dear Sir, Your article todayو without any judgments on your point of view is not polite, you can bring same issues without insulating others, hope some time you Iranian intellectual come up with a code of ethic. Say what ever you think its right but politely , you are more responsible than ordinary people. Best Regards, Ruzbeh
**************** Ba salaam,Gaahan maghlat e shoma ra az Gooya mikhanam. Motaasefam az in hameh tohini ke be aghay e Dolat Abbadi kardid. Ishan ham (mesl e shoma) hagh darad ke dar mored e vaghaye etefagh oftadeh nazar e khodash ra dashteh bashad hata agar in nazar eshtebah bashad. Tohin chera? Omidvaram ke dalil e in hameh boghz chizi joz hesadat va ya douri e momtad az Iran etc. bashad. Changiz
|
|